" />

Які товари можна віддавати на гарантійний ремонт або гарантійний ремонт?

Абсолютно всі товари, які можна купити в нашому магазині, підлягають гарантійному ремонту у разі виявлення заводських дефектів. Дія гарантії може тривати протягом двох тижнів до 36 місяців. Точніший час залежить від політики фірми-виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

У якому разі можна повернути або здійснити обмін товару за гарантією?

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживача» повернути нам або обміняти на новий можна лише той товар, який НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ протягом чотирнадцяти днів після покупки.
Перш ніж звертатися до магазину за гарантією, необхідно переконатися в наступних моментах:

  • Товар ще не був в експлуатації та не має відповідних слідів використання (потертостей, подряпин, сколів тощо).
  • Упаковка ціла. Пломби, маркування та ярлики не порушені. Усі предмети комплектації товару перебувають дома.
  • У разі непрацюючого товару повернути або обміняти його можна буде тільки після отримання висновку сервісного центру про те, що в експлуатаційних умовах не було порушень. Цей висновок можуть видавати лише ті сервісні центри, які пройшли авторизацію виробника.

Які товари не можна повернути чи обміняти?

Согласно положению «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» от 19 марта 1994 г. N 172″, возвращать или менять нельзя следующие виды товаров:

  • Предмети особистого використання чи санітарної гігієни;
  • Товари медичного призначення;
  • Предмети корсетного чи панчішного типу.
  • З повним списком можна ознайомитись за посиланням (слово посилання активне, при натисканні перехід за посиланням, вказаним нижче)
  • Посилання 

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Для того, щоб здійснити обмін або повернення товару, зверніться за вказаними на сайті телефонами або в наші представництва.

Обов'язковою умовою повернення товару є наявність у покупця упаковки, паспорта громадянина України та документів, що підтверджують факт покупки. Придбане обладнання повинне мати свій первісний зовнішній вигляд.

Вартість товару буде відшкодована або у день повернення, або у разі відсутності грошей у касі протягом 7 днів.

Покупці, які мешкають у місті яких немає нашого представництва, можуть повернути товар «Новою Поштою». При збереженні упаковки та товарного виду товару ми здійснимо його обмін або відшкодуємо вартість. Обмін та повернення товарів, належної якості, здійснюється (вартість доставки) за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу.

Де можна зробити гарантійний ремонт?

Ремонт за гарантією можуть проводити лише сервісні центри, які пройшли авторизацію виробником. Або ви можете надіслати товар нам в офіс кур'єрською службою «Нова Пошта». Ми самі зробимо ремонт (або інше) товару у належному сервісному центрі та повернемо його Вам назад.

Безкоштовний гарантійний ремонт надається покупцям, які зберегли талон на гарантію. У ньому має бути зазначено:

  • дата продажу;
  • термін дії гарантії;
  • модель пристрою.

Крім того, у гарантійному талоні ви зможете знайти адреси та телефони авторизованих сервісних центрів. Тому рекомендуємо зберігати гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Що робити, якщо сервісний центр не здатний провести ремонт протягом гарантійного періоду?

Якщо поломка купленого у нас товару відбулася з вини виробника, але ремонт не може бути здійснений у гарантійний період, ми здійснимо обмін на аналогічний товар або повернемо вам його вартість. Для цього вам потрібно буде надати:

  • Товар із усіма необхідними комплектуючими;
  • Гарантійний талон;
  • Чек або інший документ підтвердження оплати;
  • Висновок сервісного центру, у якому має бути зазначено, що «товар містить істотний недолік і може бути відремонтований».

У яких випадках сервісний центр може відмовити у наданні гарантійних послуг?

Гарантія не надається, якщо:

  • Було порушено пломби;
  • Покупець чи інша особа навмисне чи необережно завдали товару механічні чи інші пошкодження;
  • Були порушення правил експлуатації, зазначених у відповідних документах;
  • Проводився несанкціонований ремонт, проникнення у внутрішні частини товару, зміна конструкції, компонентів, схем чи внутрішніх комунікацій товару.
  • Допущено помилок при складанні талона на гарантію;
  • Неможливо ідентифікувати серійний номер товару.
  • Недотримання правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації цього виробу;
  • недотримання правил встановлення;
  • необхідності заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних та пластикових деталей, що переміщуються вручну;
  • неправильне користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для цього виробу;
  • включення виробу до мережі з неприпустимими параметрами;
  • потрапляння у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, комах, рідин чи залишків їжі.

Гарантійний ремонт не провадиться за наступних несправностей:

  • Природне зношування або вичерпання ресурсу роботи;
  • Несправності, причиною яких стало неакуратне чи недбале використання;
  • Несправності, причиною яких стало неправильне підключення до електромережі, різкі перепади напруги тощо.
  • Несправності, причиною яких були явища природи чи стихійні лиха.
  • Несправності, причиною яких є підключення товару до сторонніх приладів.
  • Несправності, причиною яких стало порушення правил експлуатації або застосування товару не за прямим призначенням.